Jolly’s’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına Ahmet Burçin Baysak atandı.
35 yıldır turizm departmanında hizmet veren Jolly’nin Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına pazarlama, e-ticaret ve dijital alanların değerli isimlerinden Ahmet Burçin Baysak atandı. tatil denilince akla gelen ilk markalardan.
İzmir Bornova Anadolu Lisesi’nden mezun olan ve lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi İktisat Bölümü’nde tamamlayan Ahmet Burçin Baysak, profesyonel iş yaşamına 2003 yılında hızlı tüketim malları bölümü ile başlamıştır. Çok uluslu global şirketler ve Türkiye’nin önde gelen şirketleri V&S Absolut Spirits, Diageo ve Ülker’de çeşitli pazarlama ve satış rollerinde üst düzey yönetici olarak çalıştı ve birçok projeye liderlik etti. Akabinde e-ticaret, dijital, elektronik piyango ve online satış alanlarında gelir artırma ve yeni müşteriler kazanma stratejileri geliştirme konusundaki uzmanlığıyla adından söz ettirmektedir. Pronet ve Bilyoner’de üst düzey yöneticilik, yönetim kurulu üyeliği gibi roller üstlenmek Baysak, son olarak Türk Hava Yolları’nın paket tatil e-ticaret platformu Turkish Airlines Holidays markasının kurulmasına öncülük etmiştir.
Farklı departmanlarda 20 yılı aşkın deneyime sahip olan yönetici, yeni görevinde satış, pazarlama, e-ticaret, CRM ve müşteri deneyimi departmanları için etkin bir organizasyonun oluşturulmasına ve güçlü büyüme stratejilerinin inşasına öncülük edecek, yeni bir soluk getirecek.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı